Case Study
Case Study
Case Study
Tactiv Recovery
Travel Redesign
Tactiv Recovery
Travel Redesign
Na een herstructurering en optimalisatie van de campagnes hebben we binnen 6 weken het aantal verkopen verdubbeld en steeg de ROAS met 200%. Dat betekent dat de advertenties niet alleen meer klanten opleverden, maar ook veel efficiënter budget inzetten. Voor Tactiv Recovery resulteerde dit in een stevigere online groei.
Na een herstructurering en optimalisatie van de campagnes hebben we binnen 6 weken het aantal verkopen verdubbeld en steeg de ROAS met 200%. Dat betekent dat de advertenties niet alleen meer klanten opleverden, maar ook veel efficiënter budget inzetten. Voor Tactiv Recovery resulteerde dit in een stevigere online groei.
2024
Uitwerking
Na een grondige analyse van de bestaande campagnes hebben we de targeting, advertentieteksten aangescherpt om beter aan te sluiten bij de doelgroep van Tactiv Recovery. Daarbij hebben we de productfeed dusdanig verbetert dat Google meer en betere signalen ontvangt voor optimale biedingen.
Naast de directe stijging in verkopen zorgde deze aanpak ook voor meer stabiliteit in de resultaten op de lange termijn. De campagnes presteren nu consistenter, met een hogere kwaliteitsscore en lagere kosten per conversie. Hierdoor kon Tactiv Recovery niet alleen meer klanten aantrekken, maar ook structureel winstgevender adverteren.
2024
Uitwerking
Na een grondige analyse van de bestaande campagnes hebben we de targeting, advertentieteksten aangescherpt om beter aan te sluiten bij de doelgroep van Tactiv Recovery. Daarbij hebben we de productfeed dusdanig verbetert dat Google meer en betere signalen ontvangt voor optimale biedingen.
Naast de directe stijging in verkopen zorgde deze aanpak ook voor meer stabiliteit in de resultaten op de lange termijn. De campagnes presteren nu consistenter, met een hogere kwaliteitsscore en lagere kosten per conversie. Hierdoor kon Tactiv Recovery niet alleen meer klanten aantrekken, maar ook structureel winstgevender adverteren.



tion
tion












